تاریخ : 1393,چهارشنبه 01 بهمن14:01
کد خبر : 31045 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه جبهه جانبازان به مناسبت سالگردشهیدشکراللهی


بیانیه جبهه جانبازان به مناسبت سالگردشهیدشکراللهی

گوئی همین دیروز بود که پرواز پررمز وراز جانباز شهید"حاج عتلی شکراللهی" عطرشهادت را درفضای جامعه ، خصوصا" میان ایثارگران وجانبازان منتشرکرد وحال وهوایی آشنا را درشهر بوجود آورد.

شهادت گوهر نابی است که مردان خدا پیوسته  درآرزوی آن به سر می برند.

شهید خاطره سرخی است که همیشه دریادهای سبز باقی می ماند.

یک سال از شهادت ناباورانه جانباز شهید شکراللهی گذشت. گوئی همین دیروز بود که پرواز پررمز وراز جانباز شهید"حاج علی شکراللهی" عطرشهادت را درفضای جامعه ، خصوصا" میان ایثارگران وجانبازان منتشرکرد وحال وهوایی آشنا را درشهر پدید آورد.

او که دراوان بلوغ سنی ومعنوی ، غیرتمندانه  برای دفاع ازدین ومیهن به میدان نبرد و جبهه های دفاع مقدس شتافته و با شدید ترین مجروحیت ها از ناحیه نخاع و کلیه ها به درجه جانبازی نائل گردیده بود ، درنخستین دقایق چهارم  بهمن ماه سال گذشته ، پس از 30 سال انتظار همراه با تحمل درد ورنج ناشی از مجروحیت، سلوک عاشقانه را به وصال جانانه پیوند زد!

جانباز شهید شکراللهی که از فعالان عرصه فرهنگی ورسانه ای بود درآخرین سال عمر پربرکتش با تنی چند از یاران همدردش "جبهه جانبازان انقلاب اسلامی" را بنیانگذاری کرد که به برکت تلاش صادقانه او این اقدام خطیر اینک به ثمر نشسته و می رود که به تشکلی فراگیراز ایثارگران درسراسر ایران اسلامی تبدیل شود.

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی درآستانه نخستین سالگرد پرواز این پرنده خونین بال ، با گرامیداشت یاد و خاطرات دلنشین او و تمامی جانبازان وشهیدان جبهه حق ، با آرمان های مقدس و متعالی آنان تجدید پیمان می کند. این جبهه معتقد است بی شک راه نورانی این شهیدان مسیری روشن برای رسیدن به فلاح ورستگاری دردنیا و آخرت خواهد بود.

جبهه جانبازان انقلاب اسلامی

1393/11/1


کد خبرنگار : 14