تاریخ : 1393,شنبه 04 بهمن12:23
کد خبر : 31092 - سرویس خبری : اخبار

تشییع پیکر شهید شفیعی



سرانجام پس از 33 سال چشم انتظاری مراسم استقبال از شهید «بیژن شفیعی» با حضور جمع کثیری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش ایسنا - شهید بیژن شفیعی در سن 19 سالگی به همراه چهار تن از همکلاسی‌ها و همرزمان خود در سی‌ام تیرماه سال 60 در منطقه عملیاتی شنام به فرماندهی حاج احمد متوسلیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد که سرانجام پس از 33 سال انتظار و چشم به راهی خانواده آن، پیکر مطهر وی توسط کمیته تفحص مفقودین و آزمایش دی.ان.ای شناسایی و امروز به زادگاه خود با استقبال گرم همشهریانش بازگشت.

شهید شفیعی به همراه چهار تن از همکلاسان خود در عملیات شنام به نام‌های محمدرضا فروتن، محمد همایی، خسرو آذری و محمد ورمزیار به عنوان شهدای مفقود به شهدای 5 تن معروف بودند که هنوز چهار شهید دیگر هنوز مفقود هستند.

مادر و پدر این بزرگوار سالهای پیش در چشم به راهی فرزند ندای حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند و امروز خواهران و برادران وی در جمع مردم در حالی که اشک شوق برگونه داشتند به استقبال و خوشامدگویی برادر نائل شدند.

به گزارش ایسنا؛ امشب مراسم وداع با شهید در مسجد سجاد (ع) شهر اسدآباد برگزار می‌شود و فردا جمعه سوم بهمن ماه تشییع پیکر مطهر شهید انجام خواهد شد.

قبل از آغاز مراسم استقبال امام جمعه و مسئولان شهرستان اسدآباد در منزل برادر این شهید برای عرض ارادت به مقام شامخ شهید حضور یافتند.