تاریخ : 1393,دوشنبه 06 بهمن12:39
کد خبر : 31126 - سرویس خبری : اخبار

سحنگوی تلفیق قانون خدمات رسانی ایثارگران رالازم الاجرادانست


سحنگوی تلفیق قانون خدمات رسانی ایثارگران رالازم الاجرادانست

اجرای لایحه خدمات ر سانی به ایثارگران می تواند شرایط مناسبی را برای کمک رسانی به قشر ایثارگرجامعه فراهم کند.

فاش نیوز -  سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: اجرای لایحه خدمات ر سانی به ایثارگران می تواند شرایط مناسبی را برای کمک رسانی به قشر ایثارگرجامعه فراهم کند.
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،دکتر"محمد مهدی مفتح" نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست کمیسیون رسیدگی به لایحه بودجه(تلفیق)در خصوص تاثیر اجرای لایحه خدمات رسانی به ایثارگران بر زندگی ایثارگران اظهار داشت: تمام مسائل مربوط به ایثارگران در این لایحه جمع آوری شده است و طبیعتا" اجرای آن می تواند شرایط مناسبی را برای کمک رسانی و انجام وظایف قانونی نسبت به ایثارگران داشته باشد .
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با تبیین روند رسیدگی به لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران یادآور شد: قوانین مربوط به ایثارگران در دوره های قبل متفرق و پراکنده بود و مجلس شورای اسلامی این قوانین را در قالب یک طرح به نام "لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران" جمع آوری کرد چرا که در برخی از موارد مغفول و در قوانین مختلف دیده نشده بود.
مفتح نماینده دوره های چهارم ، پنجم ، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:علت آن هم مشخص بود چرا که متناسب با زمان موادی در این مورد به وجود آمده بود و بار مالی داشت و طبیعی بود که شورای نگهبان آن را رد کند.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی روند تصویب قانون خدمات رسانی به ایثارگران را متذکر شد و افزود: این طرح پس از رفت و آمدهای متعدد بین مجلس شورای اسلامی ، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بالاخره دو سال قبل به تصویب رسید و رئیس مجلس آن را به دولت ابلاغ کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق در پایان تاکید کرد: پس از ابلاغ این قانون از سوی مجلس شورای اسلامی ، قانون لازم الاجرا است و دولت نیز باید آن را اجرا کند.


کد خبرنگار : 12