تاریخ : 1393,شنبه 04 بهمن15:18
کد خبر : 31137 - سرویس خبری : اخبار

دیدار جانبازان با امام جمعه قزوین



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید این فداکاری و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.

به گزارش ایسنا، جمعی از جانبازان و ایثارگران استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کردند.

در این دیدار غلامرضا حقایق پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند و توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نسبت به خانواده‌های معظم شهدا به خصوص جانبازان و ایثارگران گفت: جانبازان و ایثارگران بودند که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع مقدس نمایش قابل قبول وماندگاری از خود نشان داده و نگذاشتند دشمنان به این خاک مقدس تعدی کنند.

وی ادامه داد: بدون شک ایثارگران و جانبازان پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید این فداکاری و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه همه مسئولین این است که بتوانیم از ارزش‌های والای این نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری کنیم.

در ادامه آیت الله باریک بین ضمن قدردانی از تمام تلا‌ش‌های ارزشمند و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شما جانبازان و ایثارگران از افتخارات ارزشمند این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و کسانی هستید که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌های این نظام بر آمده از خون شهدا حضوری موثر و تاثیرگذاری داشتید.