تاریخ : 1393,شنبه 04 بهمن16:05
کد خبر : 31140 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت



به گزارش خبرگزاری موج، حسین ناطق با تشریح برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مه‌ولات در دهه مبارک فجر، گفت: تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری یادواره شهدا و ساماندهی تابلوهای شهدای سطح شهرستان از اهم برنامه‌های این اداره در ایام الله دهه فجر است.
ناطق خاطرنشان کرد: مردم این مرز و بوم در راه اعتلای نظام و حفظ انقلاب اسلامی از جان و مال خود گذشتند و عزیزان خود را در راه انقلاب فدا و به آن افتخار کردند.
سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان مه ولات افزود: غبارروبی مزار شهدای سطح شهرستان و شهید گمنام شهر فیض‌آباد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، با حضور امام جمعه و فرماندار و تجلیل از پیشکسوتان انقلاب و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت از جمله فعالیت‌های این نهاد در این ایام فرخنده است.
ناطق از برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدا در دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل و تشویق دانش آموزان ممتاز، تجلیل از ایثارگران شاغل در دستگاه‌های اجرائی و ساماندهی تمامی تابلوهای شهدای سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌ولات در دهه فجر امسال است.
وی در پایان تأکید کرد: امسال مانند سال‌های گذشته خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در تمامی برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگ و پرشوری خواهند داشت.