تاریخ : 1393,یکشنبه 05 بهمن15:11
کد خبر : 31178 - سرویس خبری : اخبار

اقدام جالب بانک دی!


اقدام جالب بانک دی!

فاش نیوز - بانک دی آگهی استخدام عمومی داده. می دانید که تمام سهام داران این بانک ایثارگران هستند. اصلا" ، چه مستقیم وچه غیرمستقیم با پول ایثارگران درست شده ، ولی در آگهی استخدامش یک جمله ی خیلی عالی نوشته، که هیچ بانکی در استخدامش چنین جمله ای را نمی نویسد:

فاش نیوز -  بانک دی آگهی استخدام عمومی داده. می دانید که تمام سهام داران این بانک ایثارگران هستند. اصلا"  ، چه مستقیم وچه غیرمستقیم با پول ایثارگران درست شده ، ولی در آگهی استخدامش یک جمله ی خیلی عالی نوشته، که هیچ بانکی در استخدامش چنین جمله ای را نمی نویسد:

"تمامی فرزندان خانواده های شاهد و ایثارگران با شرایط مساوی با سایر متقاضیان در اولویت هستند."

خیلی قشنگه! ببینید، آنها موظفند اول از ایثارگران جذب نیرو کنند.اجازه ندارند در شرایطی که این قدر فرزند شهید و فرزند جانباز بیکار داریم، (هر روز یک جمعیتی درهفت تیر جمع هستند) آگهی استخدام عمومی بدهند برای اینکه آدم های خودشان را بیاورند. 

حق ندارند، تازه اگر شرایط مساوی را هم نداشته باشند وظیفه دارند با آموزش و دوره گذاشتن ، ولینعمتان خودشان را به جائی برسانند که توانائی تصدی امورخودشان را داشته باشند.

مسئول روابط عمومی در کمال پررویی با افتخار می گوید: من هیچ نسبت ایثارگری ندارم!

امانی (مدیر کل اشتغال بنیاد شهید) ظاهرا" از هیچ چیز خبر ندارد! این بانک با پول خانواده شهدا وایثارگران ساخته شده است، چطور شده که با این همه بیکار، آگهی استخدام  عمومی داده اند.  

دستور مسئولان عالی بنیاد این است که اول از بنیاد شهید و امورایثارگران استعلام شود ، اگر نیروی واجد شرایط پیدا نشد، آن وقت آگهی استخدام عمومی بزنند.

یعنی یک تحویل دار هم پیدا نشد؟

الان جانبازان بیکار هم زیاد داریم  چه رسد به فرزندانشان. بسیاری از فرزندان شاهد  متولدین سال های 68 و 67، بیکار هستند.


کد خبرنگار : 16