تاریخ : 1393,یکشنبه 05 بهمن16:12
کد خبر : 31186 - سرویس خبری : اخبار

شرکت ایثارگران مازندران در ملاقات عمومی



به گزارش «ایثار»، مدیر کل بنیاد مازندران به اتفاق معاونین روزهای سه شنبه هر هفته در ستاد استان و شهرستان‌های تابعه پاسخگوی عمده‌ترین مسائل و مشکلات والدین، همسران و فرزندان معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز در بخش‌های اشتغال، مسکن، درمانی، تسهیلات و کمیسیون پزشکی هستند.

بر اساس این گزارش ملاقات عمومی به منظور بهینه سازی و تسهیل در ارائه خدمات، پاسخگویی مطلوب مطابق با شأن جامعه ایثارگری، رضایتمندی، رسیدگی به مشکلات، بررسی و پیگیری تقاضا و خواسته‌های ایثارگران به تناسب نوع مشکل، اتخاذ راهکارهای مناسب و منطقی در کارگشایی مسائل انجام می‌گیرد.

در ۱۰ ماهه گذشته سال ۹۳ بیش از ۱۹۰۰ نفر از خانواده‌های عزیز شاهد و ایثارگر مازندران از شهرهای مختلف از نزدیک با مدیرکل بنیاد مازندران دیدار و مشکلات خود را بازگو کردند.

لازم به ذکر است مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به منظور بررسی مشکلات آن دسته از خانواده‌های شاهد و ایثارگری که به دلیل بیماری و کهولت سن قادر به شرکت در ملاقات عمومی یا مراجعه حضوری نیستند خود به حضور این عزیزان رفته و ضمن تکریم، به بررسی و پیگیری مشکلات آنان رسیدگی می کند.