تاریخ : 1393,یکشنبه 05 بهمن16:39
کد خبر : 31192 - سرویس خبری : اخبار

دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران



قاسم جعفری، نماینده مردم بجنورد از توابع استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار» با اشاره به پرداخت معوقات خانواده معظم شهدا و ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بنیاد در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته که این خود از نقاط مثبت فعالیت های بنیاد محسوب می شود.

جعفری اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران که به عنوان یک فرهنگ بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران جا افتاده است از دیگر فعالیت های مثبت پیگیری شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران است که می تواند مسئولان را در جریان مشکلات این خانواده ها قرار داده و آنان را در حل بسیاری از این مسائل یاری کند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی با تأثیرگذار خواندن دیدار رییس جمهوری اسلامی ایران با خانواده های معظم شهدا و ارج نهادن به این موضوع، تأکید کرد: این دیدارها باید به عنوان یک برنامه کاری اصلی و مهم در جریان فعالیت های تمام مسئولان قرار بگیرد و مسئولان نظام نیز این کار فرهنگی را دنبال کنند.

هادی قوامی نماینده ایثارگر مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز درباره عملکرد مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دوره فعلی مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران تحرک و فعالیت‌های خوبی دیده می‌شود. مهم‌ترین اقدام و کار بزرگی که توسط رئیس بنیاد انجام شد، پرداخت معوقات خانواده‌های شهدا و ایثارگران بود.

وی ادامه داد: با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی که در حال انجام شدن است، ان شاالله مشکلات ایثارگران در حوزه‌هایی مثل معیشت، درمان و مسائل رفاهی هم به خوبی پیگیری و رسیدگی خواهد شد.