تاریخ : 1393,سه شنبه 07 بهمن14:21
کد خبر : 31286 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

این شد جواب و درصد؟!



جانباز20درصد ازسومار- دوسال متوالی دوندگی کردم. آخرش هیچ شد. یک پایم درتهران بود ویک پایم درزاهدان وشیراز. ابتدا در تهران بیمارستان ارتش ازمن تست ریه و سی تی گرفتند وگفتند ریه ات شیمیایی شده و سپس مرا به بیمارستان بقیه الله (عج) فرستادند. آنها باانجام معاینه و تست های دقیق تر شیمیایی بنده را تأیید کردند و سپس مرا به زاهدان فرستادند و صورت سانحه مجروحیت شیمیایی گرفتم به تهران آوردم و با کلیه مدارک به کمیسیون پزشکی ارتش رفتم.

 آنها 13 درصد شیمیایی به من دادند و در کمیسیون 120 ارتش هم تایید شد. سپس ایثارگران ارتش نامه ای به بنیاد شیرازنوشت که مجروحیت شیمیایی با قید درصد و صورت سانحه مجروحیت و کلیه مدارک را ضمیمه کرده بود. بنیاد شیراز گفتند ما هیچ کدام راقبول نداریم باید زیرنظر پزشکان معتمد خودمان مراحل معاینات را انجام بدهی سپس درمانگاه محمد رسول الله (ص) شیراز زیر نظر بنیادمعاینات و تست و سی تی را انجام دادندو شیمیایی ریه بنده را تایید کردند و درکمیسیون ماده 3 یا همان کمیسیون احراز استان فارس هم مورد تایید قرارگرفت.

 سپس ابتدا کمیسیون بدوی بنیاد کلیه مدارک شیمیایی مورد تایید قرار گرفت و گفتند چون شما قبلا 20درصد بخاطر موج گرفتگی و ترکش به سر و کمر داشته اید و اکنون مجروحیت جدید شیمیایی آورده اید، حتما" درصد شما بالای 30 درصد می شود. اما زمانی که آقایانی از تهران جهت کمیسیون عالی تشریف آوردند ظرف دو دقیقه بدون کوچک ترین معاینه و تست و غیرو تشخیص داده بودند که فاقد درصد شیمیایی ؟ ؟ ؟ وهمان 20 درصد قبل را داده بودند. وقتی هم اعتراض کردم گفتند حق شما ضایع شده و باید مجددا" بروی کمیسیون!

آخه مگر من چقدر جان دارم که اینقدر مرا اذیت و آزار کردند؟ حالا این شد جواب و درصد؟! مگر چند سالی یک بار کمیسیون تشکیل می شود؟ باید هفت خوان را رد کنی آخرش هم شد این ؟؟؟ دیگر تا بمیرم نه کمیسیون می روم و نه درصد می خواهم. فقط واگذارشان می کنم به خدا و حضرت عباس ؟ ؟ ؟ دیدار به قیامت آقایان دبیر کمیسیون و رییس کمیسیون پزشکی !