تاریخ : 1393,سه شنبه 07 بهمن17:55
کد خبر : 31322 - سرویس خبری : اخبار

راهپیمایی جانبازان ورزشکار در اعتراض به اهانت به پیامبر اکرم (ص)



به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، هشتمین دوره مسابقات کشوری جانبازان در رشته‌های تیراندازی با تفنگ و تپانچه، تیر و کمان، تنیس روی میز با حضور 400 نفر از ورزشکاران منتخب سراسر کشور با همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد و با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت شرکت حمایت از ایثارگران کیش از تاریخ 4/11/93 در جزیره کیش در حال برگزاری است.

جانبازان معزز ورزشکار شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در مورخ 6/11/93 در یک حرکت فرهنگی زیبا به میزبانی اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری مسئولین و دست‌اندرکاران شوریا تأمین منطقه آزاد کیش، در پاسخ به اهانت‌کنندگان به پیامبر اعظم (ص) در سطح جزیره کیش راهپیمایی نموده و ضمن بیعت با رسول مهربانی رحمت‌اللعالمین حضرت محمد مصطفی (ص) و اعلام انزجار از دشمنان دین و شریعت، بیانیه ذیل را به نیابت از آحاد جامعه معزز شاهد و ایثارگر قرائت نمودند.

«بیانیه جانبازان ورزشکار در پاسخ به اهانت‌کنندگان به پیامبر اعظم (ص)»

سلام امت اسلام تقدیم محمد (ص)/ خجل گردیده عالم از محمد (ص)

بشر درمانده شد از این همه ننگ/ شیاطین آمدند در عرصه‌ی جنگ

پیامبر همچو خورشید است پرنور/ دو چشم کافران از دیدنش کور

محمد خاتم پیغمبران است/ عزیز و سرور کل جهان است

محمد رحمةاللعالمین است/ به درگاه خدا قطعا امین است

دشمن استکبار جهانی و عوامل آن با دین و شریعت سابقه‌ای طولانی دارد و صفحات تاریخ آکنده از وقایع و حوادثی است که موجب شرم و رسوایی دشمنان صلح، عدالت و انسانیت است، دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم (ص)، پیام آور تمام ارزش‌های والای انسانی و مهربانی، رسول خاتم حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه و آله و سلم)، کینه‌ی عمیق خود را آشکار ساختند.

در روسیاهی عاملان این اهانت بزرگ و شرم‌آور، همین بس که مقدس‌ترین، پاک‌ترین و نجیب‌ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های خویش قرار داده‌اند.

برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این اقدامات و تحرکات مزبوحانه دشمنان دین و شریعت در مقابل بیداری اسلامی، نشانه‌ی عظمت، اهمیت و شکوه روز افزون و بی‌شمار مسلمانان جهان است.

تمام مسلمانان جهان باید در برابر اهانت به ساحت کبریایی و نورانی پیامبر اعظم (ص) همدل و هم‌سخن شوند و نگذارند دشمنان دین و شریعت با ابزار ستم و سلطه، حقیقت را دگرگون نشان دهند.

ما جانبازان به نمایندگی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با دلی غمناک و جریحه‌دار، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم می‌کنیم و اطمینان داریم که اسلام همواره پیروز و سربلند خواهند ماند.