تاریخ : 1393,چهارشنبه 08 بهمن18:39
کد خبر : 31371 - سرویس خبری : اخبار

آغاز ثبت نام دومین دوره مسابقات علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر










به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی فقیه، مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از مهم ترین اهداف برگزاری مسابقات علمی ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش آموزان شاهد و ایثارگر و افزایش میزان یادگیری آنها در محیط شبیه آزمون های سراسری ورود به دانشگاه ها است.
مدیر کل آموزش با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ثبت نام از دانش آموزان، پس از دریافت شناسه ثبت نام از بنیاد محل سکونت و یا مدرسه شاهد محل تحصیل به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه ویژه www.azmoonshahed.ir است که پس از ثبت نام، کد رهگیری برای پی گیری های بعدی و دریافت کارنامه آزمون برای هر فرد ارسال می شود.
فقیه در ادامه افزود: با توجه به سابقه قبلی مسابقات علمی، پیش بینی می شود که استقبال خوبی از سوی دانش آموزان شاهد و ایثارگر از این برنامه به عمل آید.
مدیر کل آموزش بنیاد در خصوص زمان برگزاری مسابقات علمی گفت: آزمون مرحله استانی رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 14 اسفند در سراسر کشور برگزار و کارنامه نتایج از تاریخ 26 اسفند ماه بر روی سایت مذکور بارگذاری و در اختیار فرزندان شاهد و ایثارگر قرار خواهد گرفت.
فقیه در پایان افزود: راه یافتگان به مرحله نهایی دومین دوره مسابقات علمی در همایش ملی نخبگان دانش آموزی با اهدا هدایا مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و رسمأ به عضویت مرکز دانش پژوهان شاهد و ایثارگر مفتخر می شوند.