تاریخ : 1393,یکشنبه 12 بهمن15:39
کد خبر : 31457 - سرویس خبری : اخبار

یادواره شهدای فجرآفرین



به گزارش خبرگزاری موج، جواد حامدزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد در اعلام برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بر محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعظیم و تکریم خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر برنامه ریزی شده و اجرایی می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های قابل اجرا در کمیته ایثارگران ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شهرستان، بدیع و نو بودن برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و تعظیم و تکریم ایثارگران ملاک گرفته است.
حامد‌زاده از 13 ویژه برنامه در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: این بنیاد ضمن ظرفیت سنجی و تعامل با سایر نهادهای مربوط زمینه اجرایی برنامه‌های مذکور از قبیل برگزاری یادواره و یادبود شهدای فجر آفرین، دیدار و دل جویی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر، برگزاری جشن ممتازان، مراسم میهمانی لاله‌ها، مراسم بهره‌برداری از پروژه ترمیم گلزار شهدای شهر بیدخت، برگزاری مسابقات قرآنی ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر، افتتاحیه یادمان شهدای روستای کرشک و... را در این دهه مبارک اجرایی می‌کند.