تاریخ : 1393,یکشنبه 12 بهمن15:51
کد خبر : 31458 - سرویس خبری : اخبار

ضرورت توانمند سازی و پرورش نیروهای خلاق در بنیاد شهید



به گزارش خبرگزاری موج، دوره آموزشی طرح پایش رضایت شغلی و وفاداری کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با هدف سنجش و ارزیابی در مجتمع فرهنگی ایثار ساری برگزارشد.


در این دوره یک روزه آموزشی که 106 نفر از کارکنان بنیاد مازندران حضور داشتند فریدونی کارشناس ارشد منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به چهار نوع شخصیت پوچ گرا، خود کوچک بین، خود بزرگ بین و واقع گرا اشاره کرد و گفت: برای پویایی، رشد، موفقیت و پیشرفت سازمان باید در افکار و رفتار خود تغییر ایجاد کنیم و این امر زمانی امکان پذیر و دست یافتنی است که ما شخصیت واقع گرا را در خود تقویت کنیم.
فریدونی با اشاره به این که آموزش و یادگیری زمانی مفید و موثر خواهد بود که متناسب با شغل کارمند و در راستای شخصیت واقع گرای او باشد اظهارداشت: ما در بنیاد باید به دنبال بهینه سازی، توانمندسازی و پرورش نیروهای خلاق باشیم تا موجبات رضایت مندی جامعه شاهد و ایثارگر را فراهم کنیم.
در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به نقش آموزش در پیشبر اهداف سازمان به ویژه در زمینه جانشین پروری اشاره کرد و گفت: آموزش هدفدار موجب بروز ایده های نو و خلاقیت های فکری جدید در سطوح مختلف مدیریتی می شود.
رضایی، برگزاری آموزش طرح پایش رضایت شغلی و وفاداری کارکنان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این طرح گامی موثر در جهت شکوفایی استعدادها و پیشرفت سازمانی است و تحقق این رویکرد در بنیاد رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران که خشنودی خداوند است را فراهم می کند.