تاریخ : 1393,یکشنبه 12 بهمن19:02
کد خبر : 31468 - سرویس خبری : اخبار

عزت ایران اسلامی به صیانت از نام و یاد شهدا گره خورده است




یثارگران استان کردستان با آرمان‌های انقلاب و رهبری در سنندج اظهار کرد: صیانت از یاد و نام شهدا با امنیت ملی ما گره خورده است و یکی از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ما باور به فرهنگ ایثار و شهادت و اعتماد به جانفشانی در راه نظام اسلامی است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا امری مهم و ارزشمند بوده و این مسئله یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر در جامعه امروز ما به شمار می‌آید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت زمینه سربلندی ما را فراهم کرده است و احیای این فرهنگ والا امروز به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: استان کردستان و مردم ولایت‌مدار این خطه از میهن اسلامی نیز با تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید گلگون کفن و بیش از 9 هزار جانباز دین خود را برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند.

وی افزود: خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران از جمله امور متعالی و مهم بوده و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر خود وظیفه می‌داند که با تمام توان در خدمت این بزرگواران باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 20 هزار نفر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان از خدمات بیمه‌ای و تسهیلات درمانی این بنیاد بهره‌مند هستند.

سلیمانی افزود: خدمات تحصیلی و کمک‌ هزینه‌های آموزشی نیز به بیش از 4 هزار دانش‌آموز و دانشجوی شاهد و ایثارگر در استان ارائه می‌شود و با تمام توان برای خدمت به این بزرگواران تلاش خواهیم کرد.