تاریخ : 1393,چهارشنبه 15 بهمن12:45
کد خبر : 31571 - سرویس خبری : اخبار

نسل جوان رسالت سنگینی در قبال ایثارگری شهدا دارند



به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سلمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، شامگاه سه شنبه (14 بهمن) در یادواره شهدای انقلاب استان ایلام در تکیه سید محمد موسوی این شهر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر رهبری پیامبرگونه امام راحل و تبیعت مردم به پیروزی رسید.

 

وی، افزود: انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای بزرگی برای مردم ایران اسلامی، منطقه و جهان داشته و امرور اقتدار ایران ایلامی مرهون خون شهیدان و فداکاری مردان وزنان این مرز و بوم است.

 

مدیرکل بیناد شهید انقلاب اسلامی ایلام، با اشاره به اینکه شهیدان در سخت دوران سخت برای تحقق آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، گفت: امروز جوانان و نوجوانان باید با این ایثارگری ها آشنا شده و برای تداوم آرمان های شهدا تلاش کنند.

 

رستمیان، یادآرو شد: وظیفه همه ماست که یاد روزهای انقلاب اسلامی و فداکاری شهیدان را گرامی داشته و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

 

وی، تصریح کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این امر وظیفه جوانان را در زنده نگاه داشتن یاد و حماسه و شهدای انقلاب و 8 سال دوران دفاع مقدس را بسیار سنگین می کند.

 

مدیرکل بیناد شهید انقلاب اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: دشمنان این ملت به واسطه رشادت ها و از جان گذشتگی های شهیدان و ایثارگران  در هشت سال دفاع مقدس از هرگونه تعرض به ایران اسلامی ناامید شدند.

 

رستمیان، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در آشنایی جوانان و نوجوانان با ایثاگری های شهدا دارد و موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

 

گفتنی است، در این مراسم از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی در استان ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل شد.