تاریخ : 1393,سه شنبه 21 بهمن11:46
کد خبر : 31753 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه جبهه جانبازان به مناسبت 22 بهمن

فردا میدان آزادی و آزادگی ایران اسلامی


فردا میدان آزادی و آزادگی ایران اسلامی

بازهم ایام الله دهه فجرو درادامه آن ، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرا رسید.

بازهم ایام الله دهه فجرو درادامه آن ، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرا رسید. انقلابی که اگرچه ٣٦ سال پیش در غربت ومظلومیت و ناباوری دنیامتولد شد ولی اینک پس از گذشت چند دهه ی پرافت وخیز، در آستانه چهل سالگی عنصری شناخته شده و تأثیر گذار درجهان است. انقلابی که علی رغم خواست و با وجود دشمنی همه جانبه استکبار جهانی ، ازآغاز شعار"نه شرقی ونه غربی" را سرلوحه ی رفتارهای بین المللی خود قرار داد و بدون اتکا به عوامل خارجی ، متکی به خود و مستقل طی طریق کرد.
انقلاب کبیراسلامی با رهبری حضرت امام خمینی، بزرگ مردی ازسلاله رسول خدا و امامان هدی ، و درادامه حضرت امام خامنه ای می رود تا در آستانه چهل سالگی و کمال ، با به شکست کشاندن طرح ها ونقشه های دشمنان دیرین خود - استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیسم - دائرمدارحرکت های عظیم مردمی واسلامی در منطقه وجهان گردد.
جبهه نوپای جانبازان انقلاب اسلامی که مولود نویدبخش این انقلاب ناب محمدی(ص) است ، با گرامیداشت این ایام و تبریک به امت مسلمان ایران وجهان، همه آحاد مردم ، خصوصا" ایثار گران، اعم از خانواده معظم شهدا ، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس را به حضور گسترده وآگاهانه در راهپیمائی ، جشن پیروزی انقلاب اسلامی و لبیک جانانه به توصیه رهبرفرزانه وبصیر آن فرا می خواند.
وعده ما صبح فردا درمیدان آزادی وآزادگی ایران اسلامی. یا علی!


کد خبرنگار : 17