تاریخ : 1393,یکشنبه 26 بهمن14:18
کد خبر : 31884 - سرویس خبری : اخبار

برگزاری یادواره شهید غلامحسین محب راد



امام جمعه شهر آیسک در یادواره شهید غلامحسین محب راد، گفت: شهدا اهل مقابله و معامله نبودند و از نعمات الهی که خداوند به آنها داده بود در حد عالی استفاده کردند.

شهدا اهل مقابله و معامله نبودند
 

 

به گزارش «ایثار»، سیدرضا سعیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس، از برگزاری یادواره شهید غلامحسین محب راد، از شهدای گرانقدر دوران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: به همت بنیاد شهرستان فردوس، مراسم یادواره تنها شهید دوران انقلاب اسلامی در شهرستان با حضور جمعی از خاندان معزز شهدا و ایثارگران، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خادمین خانواده های شاهد و ایثارگر فردوس در محل دبستان شهید غلامحسین محب راد برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردوس افزود: این مراسم نورانی به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه خصوصا نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عرب، امام جمعه شهر آیسک، در این یادواره، با اشاره به جانفشانی شهدای انقلاب در دوران پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید خدای بزرگ را شاکر باشیم به سبب اینکه ما را در زمانی خلق کرد که از نعمت بزرگ انقلاب برخوردار هستیم.

وی افزود: نهضت انقلاب اسلامی از سال 1342 آغاز نشده است بلکه از زمان اولیای خدا و ائمه اطهار(ع) آغاز و پس از رنج ها و سختی های بسیار در سال 1357 به نتیجه رسید.

وی تصریح کرد: عده ای از نعمت انقلاب برای مقابله و برخی نیز به جای پیش بردن انقلاب و نظام در سراسر جهان به دنبال معامله هستند و تنها به منافع شخصی خود می اندیشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین عرب، گفت: شهدا اهل مقابله و معامله نبودند و از نعمات الهی که خداوند به آنها داده بود در حد عالی استفاده کردند و با عشق به معبود، عاشقانه وارد میدان عمل شدند.

امام جمعه آیسک گرفتن روحیه تفکر از مردم را یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ نرم دانست و گفت: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تمام توان و ساخت فیلم‌ها، کارتون‌ها و راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای مردم را سرگرم و روحیه تفکر را از آنها بگیرد.

پخش کلیپ، سخنرانی رئیس آموزش و پرورش، قرائت دکلمه و وصیت نامه شهید غلامحسین محب راد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی نیز بود.