تاریخ : 1393,یکشنبه 26 بهمن15:49
کد خبر : 31898 - سرویس خبری : اخبار

دولت برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرد



رییس جمهور کشومان در بخشی از سخنان خود در جمع راهپیمایان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرده و تمام بدهی های معوقه آنها تا سال 90 را پرداخت کرده است.

دولت تدبیر و امید برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرد
 

به گزارش «ایثار» حجت‌الاسلام  والمسلمین حسن روحانی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در میدان آزادی تهران با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی امسال، گفت: من از همه ملت ایران به خاطر این حضور شکوهمند سپاسگزاری می‌کنم.

رییس جمهور کشورمان در بخشی از سخنان خود با اشاره به خدمات دولت یازدهم به جامعه ایثارگری خاطرنشان کرد: نسبت به جامعه ایثارگری کشور تمام قد خضوع می کنیم و به همه خانواده های عزیز ایثارگر احترام می گذاریم؛ این دولت برای اولین بار قانون جامع ایثارگران را اجرایی کرده و تمام بدهی های معوقه آنها تا سال 90 را پرداخت کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: ما در میدان جنگ از استقلال دفاع کردیم در پای میز مذاکره هم از استقلالمان دفاع کرده‌ایم و دفاع خواهیم کرد؛ آن روز که در میدان جنگ رزمندگان ما می‌جنگیدند پشت جبهه همه مردم پشتیبان رزمندگان در جبهه‌های نبرد بودند، هیچ خیانتی بالاتر از خیانت پشت جبهه نیست. امروز هم آنها که در میدان دیپلماسی مشغول مبارزه هستند همه ملت بزرگ ما و راهبر بزرگ این انقلاب از این جبهه پشتیبانی می‌کنند.

گفتنی است، رئیس جمهور همچنین با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره‌انگیز و الهام‌بخش سی و هفتمین طلیعه آفتاب انقلاب شکوهمند ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تقدیر و سپاسگزاری کرد.