تاریخ : 1393,یکشنبه 26 بهمن19:17
کد خبر : 31906 - سرویس خبری : اخبار

تجلیل از خانواده جانباز شهید ماشاءالله امیدی



با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان و جمعی از مسئولان شهرستان دورود از خانواده جانباز شهد ماشاءالله امیدی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، عصر امروز کورش ساکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دورود به همراه حجت‌الاسلام رضا حقیان امام جمعه، ماشاءالله نعمتی فرماندار، محمود لک رئیس شورای شهر، محمدرضا حقانی رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان شهرستان دورود به دیدار خانواده جانباز شهید ماشاءالله امیدی رفتند.
در این مراسم ماشاءالله نعمتی فرماندار دورود دیدار با خانواده شهدا را بخشی از وظایف مسئولان دانست و گفت: ایثارگران و شهدای دفاع مقدس در طول عمر با برکت انقلاب و دوران دفاع مقدس با خون خود نهال انقلاب اسلامی را بارور کرده‌اند.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: این دستاوردهای بزرگ مرهون ایثار و مجاهدت‌های رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است، چراکه امنیت و جایگاه کشور به واسطه این از خودگذشتگی‌ها امروز تثبیت شد است.
فرماندار شهرستان دورود یادآور شد: باید قدردان خانواده‌های شهدا و جانبازان باشیم و در این دیدارها مسئولان از نزدیک ضمن تجلیل از این خانواده‌ها در جریان مشکلات آن‌ها قرار می‌گیرند.