تاریخ : 1393,چهارشنبه 29 بهمن18:18
کد خبر : 32030 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

مهدی جان! نیا



سید مرتضی- اگر پستی بود از پول پله حرف می زدند 100 نظر می دادند چون گردونه و گذر زمانه انسان ها را با آزمایش الهی روبرو می کند. آن وقت معلوم می شود کی حسینی بوده کی یزیدی؟! این همه طرفدار داعش منفی به شهید حرم منفی زدند؟! چگونه می توانند به صورت امام حسین در روز قیامت نگاه کنند؟! از امام حسین مادرم فاطه زهرا شفاعت بخواهند؟!

 لازم می دانم بگویم اول عیب خود را برطرف کنیم بعد به دیگران امر نهی کنیم. شهید عزیزمان(عباس عبداللهی) بازنشسته بود. فقط به خاطر دفاع از حرم حضرت زینب به زینبیه رفته بود. نه پول می خواست، نه مقام! همه از ساده زیستی این عزیز با خبر بودند.

 مهدی جان! نیا که مردم این دوران وفا ندارن. نامرد و بی مُروتن و حیا ندارن! خدا می دونه که دروغه وعده هاشون. گلاتو له میکنن اینجا زیر پاشون/ از پشت سر خنجر کشیدن پیشه شونه/ نامردی کردن عادت همیشه شونه/ از برق سیم و زر و سکه همه کورند/ عده ای مردم شهر باشعار تمدن (بی حجاب ) از خدا بدورند.

 ساربانا مهلتی دارم در این جا مشگلی/ رفته از دستم گلی از وی نبردم حاصلی/ اندر این دشت بلا رفته زدستم نوگلی/ من عباس باوفا آرام جان گم کرده ام/ ساربان بهر خدا یک ساعتی آهسته تر/ اندر این دشت بلا گم گشته از من تاج سر