تاریخ : 1393,چهارشنبه 29 بهمن18:52
کد خبر : 32037 - سرویس خبری : اخبار

شهدا و ایثارگران نقش اصلی را در پیروی از ولایت ایفا کردند



مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: نقش اصلی را در پیروی از ولایت فقیه، شهدا و ایثارگران ایفا کردند.


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر عارف ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای نوجوان همدان، ضمن تبریک به مناسبت آغاز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یادواره شهدای نوجوان طرحی است که به صورت سراسری در کشور در حال اجرا است.

وی انقلاب اسلامی را یک انقلابی دینی عنوان کرد و افزود: در تاریخ ایران، نمونه‌های زیادی در ایثارگری‌ و رشادت مردم ثبت شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان با بیان اینکه نهضت ما برگرفته از نهضت کربلاست، خاطرنشان کرد: در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همانند واقعه کربلا همه اقشار جامعه از پیر و جوان گرفته تا کودک و نوجوان با تمام وجود وارد عرصه شدند و برای پیروزی اسلام تلاش کردند.

وی با اشاره به اینکه نقش اصلی را در پیروی از ولایت فقیه، شهدا و ایثارگران ایفا کردند، تصریح کرد: تفاوت بارز بین نهضت ما و بسیاری از جنبش‌های جهان در پیروی از ولایت فقیه است.

عارف ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی موضوع اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی برای نخستین بار از سوی امام راحل بیان شد در صورتی که اکثر مردم با آن بیگانه بودند.

وی ادامه داد: اسلامی که با همه گروه‌های معاند همراه شود و نسبت به همه مسائل و اتفاقات بی‌تفاوت باشد اسلام آمریکایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به اینکه گروه تکفیری داعش با توطئه‌های دشمنان اسلام به وجود آمده اظهار کرد: داعش با ادعای مسلمانی، بی‌رحمی را به اوج رسانده‌ است.

وی با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی) ایران مقتدر و با عظمت است، تصریح کرد: تا زمانی که پیروی از ولایت در جامعه اسلامی جاری و ساری باشد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود، قطعاً ملت ایران همیشه در جهان پیروز و سربلند خواهند بود.

عارف در پایان سخنانش یادآور شد: در این مراسم، خانواده 88 شهید نوجوان استان همدان تجلیل می‌شوند.