تاریخ : 1393,دوشنبه 04 اسفند12:38
کد خبر : 32134 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

تهمت سهم خواهی!



یکی از هزاران ...-  سهم خواهی؟ مگر چیزی بالاتر از جان وجود دارد که ما جانبازان از آن گذشتیم. خدا وکیلی اگه عالم و دنیا بدهند کسی حاضر میشه سر سوزنی از وجودش کم شود؟ بخدا کسی حاضر نمی شود! به خدا جان خیلی عزیز است و به راحتی کسی ازش نمی گذرد! حالا ببین شهدا و جانبازان چقدر اهدافشان عظیم بوده که به راحتی آب خوردن از جانشان در راه آرمان های انقلاب گذشتند!

 این انصاف نیست که ما را به سهم خواهی متهم کنند! همه دنیا می دانند که اگر این جانفشانی ها نبود انقلابی هم نبود! اگر 36 سال است که ملت بزرگ ایران دارند با عزت زندگی می کنند به خاطر همین از جان گذشتن های ایثارگران است. البته ملت بزرگ ایران قدر دان این ایثارگری ها هستند ولی مسئولین نه والله! در همین مملکت جانبازانی سراغ دارم که به نان شب محتاجند و صدایشان به گوشی هیچ مسئولی نمی رسد! به خدا جانبازان فقط همین چند نفر نیستند که هر سال به مناسبت روز جانباز آنها را نمایش می دهند که مثلا" در رالی فلان شرکت کرده اند و استاد فلان دانشگاهند.

 اینها بخش اندکی از جامعه عظیم جانبازانند. خدا می داند که جانباز دست تنگ زیاد داریم که با سیلی صورتشان سرخ نگه می دارند و حاضرند از گرسنگی بمیرند و عزتشان لکه دار نشود و متاسفانه مسئولین امر هم از همین حجب و حیای جانبازان سوء استفاده می کنند! اصلا" چه چیزی به جانبازان داده اند؟! بابا انصاف داشته باشید! خداوکیلی حداقل ها را هم نداده اند! به کشور هایی که در گیر جنگ بوده اند نگاه کنید که با بازماندگان جنگ چه گونه رفتار می کنند!

بابا اگه نخوردیم نون گندم .... قضاوت با مردم .