تاریخ : 1393,دوشنبه 04 اسفند15:28
کد خبر : 32162 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

مخلصین به جبهه ها رفتند



سید رضا- امیدوارم خداوند عزت نفس و مناعت طبع را درهمه ما تقویت کند و قدرتی ببخشد تا دربرابر بندگان نیازمندترازخودمان دست نیاز درازنکنیم. رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس خالصانه باتمام وجود به جبهه ها شتافتند تا اسلام و جمهوری اسلامی و کشور حفظ شود. اکثریت قریب به اتفاق رزمندگان ازطبقه مستضعف بودند که آنطورخالصانه و شجاعانه تن ها را دربرابر گلوله و ترکش ها قرارداده و دنیارا شگفت زده نمودند.

 الآن هم که استکبارجهانی جرات کوچکترین تعارض با جمهوری اسلامی ندارد روی حساب دلاوری و شجاعت همان رزمندگان سال های دفاع مقدس است و می داند ملت قهرمان ایران وقتی پای دین و ایمان واعتقاداتش باشد و به رهبری ولایت فقیه وارد عرصه کارزار شود، هیچ مانعی نمی تواند آنان را متوقف کند و ازهیچ چیز هراس ندارند.

 بله عزیزانم، خداوند شاهد آن ایثارها و شجاعت ها و پاکبازی ها بود و حساب وکتاب شما رزمندگان مخلص را فقط او می داند و بس. خوشا به حال شهدای والامقام که رفتند و این مسائل را ندیدند! هرچند شاهداعمال همه ما هستند. قوانین و مصوباتی که برای خدمت رسانی ایثارگران تصویب شد البته کامل اجرانشد و خودشان هم این را می دانند و شأن رزمنده جانباز و آزاده بالاترازاین مسائل است که دست نیاز به طرف اینها دراز کند. انشاا... کسانی که دراین رابطه مسئول هستند به خودشان بیایند و حق الناس را رعایت نموده و حساب قیامت را بکنند که جواب دادن خیلی سخت است.