تاریخ : 1393,سه شنبه 05 اسفند13:45
کد خبر : 32164 - سرویس خبری : اخبار

تخفیف بلیط ایثارگران به کمیسیون تلفیق ارجاع شد


تخفیف بلیط ایثارگران به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

نمایندگان مجلس با ارجاع تبصره الحاقی مربوط به تخفیف 50 درصدی بلیط هواپیما برای فرزندان، والدین و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا به کمیسیون موافقت کردند.

فاش نیوز - نمایندگان مجلس با ارجاع تبصره الحاقی مربوط به تخفیف 50 درصدی بلیط هواپیما برای فرزندان، والدین و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا به کمیسیون موافقت کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 4 اسفند در ادامه رسیدگی به لایحه بودجه سال 84 ، تبصره الحاقی 11 را که دولت را مکلف به به تخفیف 50 درصدی بلیط هواپیما برای فرزندان، والدین و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا کرده بود  مورد بحث و بررسی قرار دادند و برای اصلاحات بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع دادند.
براساس این گزارش در تبصره الحاقی 11 تصریح شده است: دولت مکلف است 50 درصد تخفیف بهای بلیط هواپیما برای فرزندان، والدین و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا با اولویت نوبت دهی در کلیه خطوط هواپیمایی را منظور کند، اما به اعتقاد برخی از نمایندگان این تبصره مغیر با قانون اساسی و شامل شرکت های خصوصی نمی شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مجموع 205 نماینده حاضر در جلسه علنی روز دوشنبه 4 اسفند با 127 رأی موافق، 37 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع با ارجاع تبصره الحاقی 11 لایحه بودجه 94 برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق موافقت کردند


کد خبرنگار : 17