تاریخ : 1393,سه شنبه 05 اسفند14:40
کد خبر : 32227 - سرویس خبری : اخبار

پیام هاشمی رفسنجانی به کنگره شهدا و ایثارگران



رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به کنگره دانشگاهی شهدا و ایثارگران عنوان کرد: برگزاری چنین کنگره بزرگی در دانشگاه آزاد عطر و بوی ایثار و شهادت را در این دانشگاه زنده کرده و الگوهای جاودانه را به جوانان پاک کشور معرفی کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نخستین کنگره دانشگاهی شهدا و ایثارگران صبح امروز در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار شد.


اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد در پیامی به این کنگره اعلام کرد: خداوند را شاکرم که به برکت خون شهیدان و ایثار خون جانبازان توفیق یافتم چند کلمه‌ای با خانواده‌های این عزیزان صحبت کنم.

وی در این پیام ادامه داد: آنچه شهدا و انقلاب و کشور به دست آورده‌اند و آنچه خانواده‌هایشان به دست آوردند بیشتر از چیزی است که از دست دادند، خداوند می‌فرماید حتی به مخیله خود خطور ندهید که شهدا مرده‌اند زیرا آنها زنده‌اند و مقام و منزلت بالایی در اسلام دارند، به طوری که پیش خداوند روزی می‌گیرند.

هاشمی رفسنجانی در این پیام عنوان کرد: جانبازان، رزمندگان و آزادگان مومنانی هستند که به عهد خود وفادار مانده و در مشکلات صبور بوده‌اند و تمام خانواده‌های ایثارگران پاداشی بزرگ و اجری عظیم در نظر خداوند دارند.

وی در این پیام برگزاری کنگره‌هایی نظیر کنگره ایثار و شهادت را سبب زنده شدن عطر و بوی ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد دانست و عنوان کرد این کنگره الگوهای جاودانه‌ای را به جوانان پاک کشور هدیه کرده است که این مسئله جای خوشحالی دارد.