تاریخ : 1393,چهارشنبه 06 اسفند12:08
کد خبر : 32247 - سرویس خبری : اخبار

بلیط هواپیما با تخفیف به ایثارگران ارائه می شود


بلیط هواپیما با تخفیف به ایثارگران ارائه می شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جایگزینی ماده مربوط در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با اعمال تخفیف بلیط هواپیما برای ایثارگران موافقت کردند.

فاش نیوز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با جایگزینی ماده مربوط در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با اعمال تخفیف بلیط هواپیما برای ایثارگران موافقت کردند.
به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه در نوبت عصر روز سه شنبه(6 اسفند) درهنگام رسیدگی مجدد به مواد ارجاع شده از کمیسیون تلفیق با حذف تبصره الحاقی 11 موافقت کردند.
بر اساس این گزارش ، پس از گزارش نماینده دولت مبنی بر اینکه این ماده قانونی دارای ردیف است وکلای ملت در بهارستان با 99 رای موافق این پیشنهاد را که از سوی غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی عضو ایثارگر کمیسیون تلفیق به صحن ارائه شده بود به تصویب رساندند و با حذف تبصره الحاقی 11 در خصوص تخفیف بهای بلیط هواپیما برای آزادگان و جانبازان موافقت کردند.
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی عصر را برعهده داشت با تائید سخنان نماینده دولت اظهار داشت:‌ آنچه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در این خصوص آمده است کامل تر از تبصره الحاقی 11 است و در این خصوص فقط باید برای آن ردیف تعیین شود.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز حاکی است پیشنهاد حذف تبصره الحاقی 11 و جایگزینی ماده مربوط در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به جای آن ، از سوی نمایندگان ملت مورد استقبال قرار گرفت و با اکثریت آرا به تصویب رسید.


کد خبرنگار : 17