تاریخ : 1393,چهارشنبه 06 اسفند14:19
کد خبر : 32259 - سرویس خبری : اخبار

اعطاء 140 شناسنامه شهید



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا 140 شناسنامه شهید در مراسمی ویژه به خانواده‌های آنان اعطا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان- عابدین عابدی مقدم از آغاز صدور شناسنامه شهدای شاخص خراسان رضوی خبر داد و عنوان کرد: طرح صدور شناسنامه‌های ویژه شهدا توسط اداره کل ثبت احوال خراسان رضوی اجرایی شده است و در حال حاضر شناسنامه‌هایی از شهدای خراسان رضوی صادر می‌شود تا در سالروز بزرگداشت شهدا ضمن رونمایی به خانواده‌های آنان تقدیم شود.

 

عابدی مقدم خاطرنشان کرد: در 22 اسفند امسال همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا نخستین شناسنامه رسمی جمهوری اسلامی با شکل و شمایل ویژه شهدا صادر می‌شود و به 140 خانواده معظم سرداران شهید، تک فرزند شهید و خانواده‌های شهدای دارای مدال ایثار اعطا می‌شود.

 

وی افزود: این اقدام توسط اداره کل ثبت احوال و با همکاری معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی انجام شده است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: طی مراسمی ویژه این شناسنامه‌های صادر شده به خانواده‌های معظم شهدا اعطا می‌شود و پس از آن برای کلیه شهدای استان این شناسنامه‌ها صادر می شود.