تاریخ : 1393,یکشنبه 10 اسفند17:01
کد خبر : 32300 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

دنبال حق خود هستیم اما به چه بهایی!



داوود گودرزی - با سلام اینجانب آزاده ده ساله وجانباز 50%،با توجه به مسایل مربوط به برادران آزاده ام برخود دیدم که مطالبی را خدمت تمامی عزیزان عرض کنم.

نکته اول: برادران عزیز آیا ما همان آزادگانی هستیم که در اسارت برای حتی کوچکترین ناراحتی برادرمان ازجان خود هم می گذشتیم؟ آیا ما با بعضی رفتارهای خود همان وجهه چند سال پیش خودرا داریم؟ کجاست آن همه ایثار و فداکاری و ازجان گذشتن؟ آیا در پیچ وخم مادیات گم شده است؟ من هم مثل همه شما مشکلات معیشتی دارم .

من هم بدنبال حق خودم هستم ولی قبل از هرکاری عبارت "به چه بهایی" را چند بار در ذهنم مرور می کنم. بشکند قلمی و ببرد زبانی که بگوید شما حق خود را نگیرید. اما به چه بهایی؟ آیا این همه تهمت و افترا و توهین کافی نیست؟ آیا از خدا نمی ترسیم. چرا اوحدی؟چرا احدی وچرا ابو ترابی؟ من از اسارت آقای اوحدی و احدی را می شناسم واز شهامت ها وخدمات ایشان به آزادگان آگاهم و می دانم دراین راه چه مشقت هایی را تحمل کردند. بنده از بعد از اسارت تا به حال آقای احدی را ندیده ام و آقای اوحدی را هم زمانی که حاج آقا مرحوم ابوترابی برای جاری کردن خطبه عقد ایشان به بروجرد رفته بودند دیده ام.
آیا شما سابقه انقلابی آقای احدی و اوحدی را می دانید؟ آیا اگر حاج آقا ابوترابی زنده بودند اجازه می دادند شما با کسانی که ایشان دوستشان داشت اینگونه رفتار کنید؟ آیا آقای ابوترابی برادر مرحوم حاج آقای عزیز یادگاری از ایشان نیست. آیا ایشان برای گرفتن ماده 13 کم زحمت کشیدند؟ چرا در فضای مجازی دعوا فقط بین چند نفر انگشت شمار است؟ مگر ما خودمان مرده ایم که قیم می خواهیم. برادران آزاده اجازه ندهید کسانی از این آب گل آلود ماهی بگیرند.                                                                                                    
برادران عزیز، ما بالاخره این حق راهم خواهیم گرفت، بعد از آن چه؟ آیا با این همه تهمت و افترا چگونه به روی برادران خود نگاه می کنیم؟ من این مطالب را هر آنچه وظیفه خود می دانستم نوشته ام و برای همه سایت ها ی محترم ومسئولین محترم آنها که دست تمامی آنها و برادران آزاده ام را می بوسم و از جمله فاش نیوز خواهم فرستادو امیدوارم براساس تعهد خویش به برادران ایثارگر توقع دارم که چاپ شود.
برادران عزیز! بیایید بار دیگر دست در دست هم وحدت خودرا حفظ کنیم. اختلاف ها را کنار بگذاریم و مثل گذشته ومثل یک خانواده مشکلات راحل کنیم.