تاریخ : 1393,یکشنبه 10 اسفند18:43
کد خبر : 32356 - سرویس خبری : بدون ویرایش از شما

آیا این کار قانونی هست یا خیر؟



جانباز40درصد -  پیش از هرچیز از شما عزیزان پایگاه اطلاع رسانی فاش نیوز بی نهایت ممنون وسپاسگزارم که درد دل ایثارگران را منعکس می کنید.
خداوکیلی گاهی فکر می کنم وبا خودم میگم : اگه این سایت نبود با کی درد دل می کریدم. بازم ممنون وخدا قوت عرض می کنم اما مشکلی که اخیرا" برای ایثارگران بدون استثناء بوجود آمده خدمتتان عرض می کنم. شاید انشاالله حل بشه:

در ماه های اخیر که بنیاد ایثارگران را برای دریافت وام خرید یا ساخت به بانک ها معرفی می کنند بانک مربوطه استعلام از سازمان راه وشهرسازی می گیرد وسازمان راه وشهر سازی هم می گوید تا تمام مبلغ یارانه وامی که گرفته اید وتسویه اش کرده اید نپردازید به شما جواب استعلام را نمی دهیم. ودهها نامه استعلام را نشانم دادند که ایثارگرانی که در سنوات گذشته تسویه نموده بودند بازهم نسبت به پرداخت یارانه آن وام تسویه شده در وجه حسابی در بانک مسکن اقدام نموده بودند؟!!
بنده خیلی پیگیر شدم ومتاسفانه هیچگونه بخشنامه ای دال بر پرداخت فوق نشانم ندادند وچون برای دریافت وام جدید مجبورم وباید پرداخت نمایم.

بنده سال 1390  12میلیون وام روستایی گرفتم ودر آخر سال 1392تسویه اش کردم والان هم باید یارانه این مدت را پرداخت کنم؟!!
لذا خواهش می کنم اطلاع رسانی بفرمائید که آیا این کار قانونی هست یا خیر؟

ظاهرا" سازمان راه وشهر سازی بخشنامه سال گذشته دولت مبنی بر استفاده یکبار کارکنان دولت از یارانه مسکن را به ایثارگران تسری داده است.؟!!
فاش نیوز عزیز بخدا ما ایثارگران دستمان به جایی نمی رسه و اول خدای بالاسر وبعد امیدمان به زحمات شماست.


کد خبرنگار : 18