تاریخ : 1393,یکشنبه 10 اسفند15:40
کد خبر : 32369 - سرویس خبری : ورزشی

مسابقات ورزشی ایثارگران از فردا دررامسرآغاز می شود


مسابقات ورزشی ایثارگران از فردا دررامسرآغاز می شود

جانبازان و ایثارگران برای برگزاری دومین دوره مسابقات وزنه برداری و آمادگی جسمانی و قدرتی که به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیادشهید صورت می گیردوارد رامسر می شوند.

فاش نیوز -  جانبازان و ایثارگران برای برگزاری دومین دوره مسابقات وزنه برداری و آمادگی جسمانی و قدرتی که به همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیادشهید صورت می گیردوارد رامسر می شوند.

بنا براین گزارش، جانبازان و ایثارگران برای شرکت درمسابقه  وزنه برداری و فرزندان شهدا وجانبازان برای حضور در مسابقه آمادگی جسمانی و قدرتی، امروز یکشنبه مورخ 10/12/93 وارد رامسر خواهند شد .

این مسابقه با حضور تعداد بیش از 200 ورزشکار از حدود 22 استان از روز دوشنبه 11/12/93 آغاز و پس از سه روز رقابت در چهاردهم اسفند به کار خود پایان خواهند داد.

 رشته وزنه برداری ویژه جانبازان در دو رده(1)- جانبازان دارای کلاس پزشکی (جانبازان دارای مجروحیت در اندام تحتانی) در نه وزن (2)- جانبازان فاقد کلاس پزشکی(جانبازان سالم تن) درچهار وزن و همچنین در رشته آمادگی جسمانی و قدرتی ویژه فرزندان شهدا ، ایثارگران در دو رده (1) وزن بدن زیر 90 کیلو گرم (2) بالای 90کیلو گرم برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است این دومین دوره مسابقات وزنه برداری و آمادگی جسمانی و قدرتی با همت اداره کل ورزشی و اردویی بنیاد صورت می گیرد. مسابقه مذکوردر مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر پیگیری خواهد شد.

به کوشش مهدی اسد زاده


کد خبرنگار : 18