تاریخ : 1393,دوشنبه 11 اسفند19:06
کد خبر : 32458 - سرویس خبری : اخبار

کاروان اساتید و نخبگان کشمیری در مناطق عملیاتی



خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی ستادهای راهیان نور شهید صیادشیرازی و شهید باقری از اعزام و حضور یک کاروان ۴۰ نفره کشمیری در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این کاروان متشکل از نخبگان و اساتید کشمیر بودند که در اردوهای راهیان نور حضور یافتند.

 

سیدعلی بنی‌هاشمی، مدیر روابط عمومی ستادهای راهیان نور شهید صیادشیرازی و شهید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم از اعزام و حضور یک کاروان 40 نفره کشمیری در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: هفته گذشته در میان اعزام‌هایی که صورت می‌گرفت یک کاروان از کشمیر برای نخستین بار به مناطق عملیاتی آمده و از یادمان‌ها بازدید کردند.

وی با اعلام این خبر گفت: این کاوران کشمیری متشکل از اساتید، نخبگان و دانشجویان شیعه کشمیر بودند که برای نخستین بار مناطق عملیاتی جنوب کشور ایران را زیارت می‌کردند و این بازدید برایشان بسیار ویژه و جذاب بود.

مدیر روابط عمومی ستادهای راهیان نور شهید صیادشیرازی و شهید باقری افزود: یکی از مناطقی که مورد استقبال چشمگیر این زائران کشمیری قرار گرفت طلائیه بود. آن‌ها از زیارت آنجا حال خاصی پیدا کرده بودند و با حس و حال جدیدی مواجه شده بودند.

بنی‌هاشمی اظهار داشت: هر ساله در میان افرادی که توسط ستاد شهید صیاد شیرازی و شهید باقری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند تعداد قابل توجهی از زائران خارجی هستند که باابعاد بین المللی جنگ ایران از نزدیک آشنا می‌شوند و این آشنایی و گسترش فرهنگ مقاومت میان ملل مختلف نشان دهنده تأثیرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر دیگر کشورها است.