تاریخ : 1393,سه شنبه 12 اسفند13:00
کد خبر : 32469 - سرویس خبری : اخبار

یادواره 900 شهید فرهنگی



مسئول بسیج فرهنگیان چهارمحال و بختیاری از برگزاری یادواره سردار شهید حاج خداکرم رجب‌پور و 4900 شهید فرهنگی کشور در شهرکرد خبرداد.

سرهنگ علی‎اصغر ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان، سردار حاج خداکرم رجب‌پور و 4900 شهید فرهنگی کشور با حضور خانواده معظم شهداء، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان کشوری و استانی در شهرکرد برگزار می‌شود.

 

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری 137 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و سردار شهید حاج خداکرم رجب‌پور از معلمان خطه ولایتمدار و قهرمان پرور فرخشهر در استان و جانشین فرمانده گردان امام سجاد(ع) از تیپ همیشه پیروز 44 قمر بنی هاشم(ع) بود.

 

ایزدی خاطرنشان کرد: شهید حاج خداکرم رجب‌پور 21دی‌ماه سال 65 در کربلای شلمچه به فیض عظیم شهادت رسید و از سوی بسیج فرهنگیان کشور به عنوان شهید شاخص سال 93 برگزیده شد.

 

به گزارش ایسنا، این مراسم معنوی همراه با برنامه‎های متنوع فرهنگی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 12 و 13 اسفندماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد واقع در بلوار فارابی شمالی، خیابان شهدا برگزار می‌شود.