تاریخ : 1393,چهارشنبه 13 اسفند15:27
کد خبر : 32522 - سرویس خبری : اخبار

خجسته اخبارمنتسب به خود را تکذیب کرد


خجسته اخبارمنتسب به خود را تکذیب کرد

رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید اخبار منتسب به خود را تکذیب کرد.

فاش نیوز -  رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید اخبار منتسب به خود را تکذیب کرد.

به گزارش خانه ملت، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی از آغاز تحقیق و تحفص از بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از پایان زمان رسیدگی به بودجه سال 94 خبر داد و گفت: پس از اتمام  بررسی بودجه و کمتر شدن حجم کار مجلس، تحقیق و تفحص خود را به هئیت رئیسه تقدیم خواهیم کرد و بعد از اعلام وصول نسبت به مسائل مالی و شبهاتی که در این مورد وجود دارد رسیدگی خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه طی روزهای گذشته مطالبی در خصوص تحقیق و تفحص از بنیاد شهیدمبنی بر اختلاس گسترده و فساد مالی عظیم منتشر شده است که من تمامی آنها را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌دارم که هنوز این درخواست به دست هیئت رئیسه نرسیده و تحقیق و تفحص هنوز در مراحل ابتدایی است، در بنیاد شهید مسائلی مطرح شده اما خبر فساد مالی گسترده، کذب محض است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه تاکید کرد: در چند روز گذشته بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌ها دست به انتشار اخباری مبنی بر فساد گسترده مالی در بنیاد شهید زده اند که من تمام این اخبار را تکذیب می‌کنم و از مراجع قانونی درخواست دارم تا با پیگیری این موضوع مانع از تشویش اذهان عمومی شوند.

خجسته همچنین تصریح کرد: من به تمامی نمایندگان مرتبط تاکید کرده‌ام که به هیچ عنوان خبری از تحقیق و تفحص بنیاد شهید به بیرون اطلاع ندهند و به شیطنت‌های بعضی رسانه ها دامن نزدنند.