تاریخ : 1393,چهارشنبه 13 اسفند13:51
کد خبر : 32524 - سرویس خبری : اخبار

مقاومت 33 روزه ایثارگران تکاب پیروزشد


مقاومت 33 روزه ایثارگران تکاب پیروزشد

تجمع خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور تکاب با برکناری فرماندار اهانت کننده به ارزش های انقلاب اسلامی پایان یافت.

فاش نیوز -  تجمع خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران و عموم مردم شهیدپرور تکاب با برکناری فرماندار اهانت کننده به ارزش های انقلاب اسلامی پایان یافت.

ببرپایه این گزارش، در حالی که 33 روز از اهانت قهرمانی، فرماندار تکاب به ارزش های انقلاب اسلامی و مقام شامخ شهدا می گذشت ایثارگران از صبح دیروز مقابل فرمانداری این شهر  تجمع برگزار کردند.

این تجمع که با حضور جانبازان، رزمندگان و فرزندان شهدا برگزار شد با نماز جماعت ظهر و عصر ادامه یافت و سپس حاضران به قرائت زیارت عاشورا پرداختند.

طبق گزارش پایگاه شیز، بعد از چند بار آمد و شد مسئولین ، و طرح درخواست ایثارگران مبنی بر برکناری فرماندار،  سرانجام نزدیک ساعت 17 اعضای شورای تامین با حضور در جمع ایثارگران اعلام کردند که ایثارگران به تجمع خواد خاتمه دهند چرا که مسئولین صدای آنها را شنیده اند و فرماندار از این سمت کنار می رود.

این تجمع با کنار رفتن و خارج شدن فرماندار از ساختمان فرمانداری پایان یافت.

این در حالی  است که با تدبیر مسئولین این مساله می توانست زودتر حل شود. این برخورد نشان از حساسیت  مردم وفادار به آرمان های شهدا و قدرشناسی آنهاست و این خون شهید است که در رگ ها به جوش می آید و تاریخ نیز نشان داده است که هر کسی به مقام شامخ شهدای عزیز و ارزشهای انقلاب اسلامی دهن کجی کند سرانجامی جز این نخواهد داشت.

از سوی دیگر کسانی که به مسند مدیریت می رسند باید به دور از حاشیه سازی فقط به فکر خدمت به مردم باشند بویژه در شهری مثل تکاب که بیش از هر جای دیگری به خدمت و توجه ویژه نیاز مند است.