تاریخ : 1393,چهارشنبه 20 اسفند12:11
کد خبر : 32603 - سرویس خبری : اخبار

تظلم خواهی مادر و خواهرشهیداز حجت الاسلام شهیدی


تظلم خواهی مادر و خواهرشهیداز حجت الاسلام شهیدی

مادر وخواهرشهید اردبیلی با ارسال نامه تظلم خواهی به رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خواستار رسیدگی عاجل به تهدید وتعدی عوامل بنیاد منطقه برعلیه این خانواده شدند.

فاش نیوز -  مادر وخواهرشهید اردبیلی با ارسال نامه تظلم خواهی به رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران خواستار رسیدگی عاجل به تهدید وتعدی عوامل بنیاد منطقه برعلیه این خانواده شدند.

متن این دادخواهی چنین است:

بسمه تعالی

"جناب آقای شهیدی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور"

سلام علیکم؛

احتراماً اینجانبه " اقدس غلامی"، خواهر شهید احمد غلامی و مادر شهید سبز علی محمدی با قلبی پر از اندوه و سینه ای مالامال از درد و چشمانی اشکبار از استان اردبیل دست تظلم خواهی و تقاضای رسیدگی به ظلم مضاعفی که توسط مدیر کل غیر ایثارگر جنابعالی که مدت یک سال اینجانب و پدر داغدار شهید و خواهر ستم دیده شهید علی محمدی مورد انواع و اقسام فشارها، تهمت ها و افتراها قرار داده به سوی آن بزرگوار دراز می نمایم.

جناب آقای شهیدی حضرت امام فرمودند هر کسی در کار خانواده شهدا کارشکنی کند باید به عنوان ضد انقلاب به دادگاه معرفی و محاکمه شود.

(خمینی عزیز ! بنگر که در بنیاد شهید که میراث جاودان شماست خواهر شهید را مورد افتراء قرار داده، از کار بی کار و ناموس شهید را به دادگاه کشانده و اموال شخصی اش را توقیف می کنند)

جناب آقای شهیدی دخترم مرجان محمدی سال ها با بنیاد شهید در قسمت کانون همکاری داشته و از تاریخ 25/04/92 به عنوان مدیر کانون معرفی گردید و توانست با جذب 200 نفر از فرزندان ایثارگران کانون تعطیل شده را احیا و فعال نماید.
باروی کارآمدن دولت اعتدال و تغییر مدیریت در بنیاد شهید استان اردبیل ابتدا با برخوردهای تحقیر آمیز و زننده توسط رئیس حراست و بازرسی بنیاد از کار بی کار و به نصایح بزرگان شهر از جمله امام جمعه محترم، فرمانده سپاه و استاندار و ... توجهی ننموده و همه تقصیرها را متوجه جنابعالی نمودند. سپس وقتی دخترم و ایثارگران علت امر را سوال کردند در کمال وقاحت و بی شرمی به دخترم تهمت زده و دانش آموزان را بلاتکلیف نمودند.

مکاتبات و پیگیری فرزندم حتی حضورش در معاونت فرهنگی تهران، رافع مشکلات نگردید، مدیر کل مغرور شما توسط عوامل خود خانواده ام را تهدید به قطع خدمات حمایتی بنیاد و باطل نمودن پرونده شهیدم  و دخترم را تشویق به شکایت به مراجع قضایی نموده و با بی شرمی اظهار نمود که بنده مدیر کل هستم و هیچ کسی قدرت برخورد با مرا ندارد.

وقتی رئیس جمهور و جنابعالی به استان تشریف آوردید رئیس بنیاد شهید اردبیل (ولی نژاد) ما را از فیض دیدارتان محروم و در پشت در سالن برگزاری مراسم ساعت ها نگه داشته و با بی شرمی دلیل عدم اجازه ورودمان را فرض بر اعتراض و اغتشاش اعلام نمودند.

دختر ستم دیده ام برای گرفتن اموالش ناچار به شکایت به شورای حل اختلاف گردید و برای استیفای تنها سرمایه زندگیش که آبرویش می باشد دست استمداد به سوی مراجع قضایی گشود. علی رغم بهره گیری مدیر کل منسوب جنابعالی از همه امکانات بنیاد و بسیج همه تلاشش، قضات شریف و با وجدان شعبه 9 دادگاه تجدید نظر کیفری استان رأی قطعی به محکومیت ایشان در خصوص توهین و تهمت وارده به ناموس شهید را صادر و قاضی شریف دادگاه حقوقی رأی به محکومیت رئیس بنیاد اردبیل در خصوص استرداد اموال توقیف شده خانواده شهید را صادر نمود که به پیوست، هر دو رأی صادره ارسال می گردد.

آقای شهیدی! جنابعالی بارها در سخنرانی های خود اذعان نموده اید که اجازه بی حرمتی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را نخواهید داد.

آیا با وجود آرای قطعی دال بر خاطی بودن مدیرکلتان در استان و اطلاع یک ساله جنابعالی و حوزه حراستی و بازرسی و فرهنگی، باز جای تأمل است؟ و اگر جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه و رئیس عالی بنیاد به این ظلم و ستم و مسائل بنیاد استان اردبیل که نمونه ای از آن ذکر گردید توجه  نکنید ناچار خواهیم بود دست استغاثه و تضرع به درگاه حضرت حق تعالی دراز نموده و مسئولیت همه پیشامدها و مسائل بعدی به عهده آنهایی خواهد بود که دیدند و شنیدند و توجه ننمودند.

با تشکر
اقدس غلامی