تاریخ : 1393,دوشنبه 18 اسفند18:18
کد خبر : 32713 - سرویس خبری : اخبار

سال جدید را با شهدا آغاز کنیم



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در ستاد برگزاری مراسم تحویل سال جدید، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که سال جدید را با شهدا آغاز کنیم.

به گزارش «ایثار»، محمد رضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در جلسه برنامه ریزی مراسم آغاز سال جدید و تحویل سال نو در کنار قبور مطهر شهدا، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که اکثریت مردم تحویل سال جدید خود را در کنار قبور مطهر شهدا و به برکت یاد و نام شهدا آغاز کنند.

وی با تاکید بر این نکته که گلزار شهدای شهر کرمان در کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود: سالی که با یاد و خاطره شهدا در کنار قبور مطهر این بزرگواران آغاز شود، سالی پر از خیر و برکت برای حاضرین خواهد بود.

در ادامه حسنی سعدی از شهرداری شهر کرمان به خاطر مشارکت در اجرای چیدمان سفره هفت سین و قراردادن هزار عدد گلدان شب بو در کنار قبور مطهر شهدا تشکر و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: همه شهدا برگردن ما حق دارند و همه باید دین خود را به شهدا ادا کنیم.

بنا براین گزارش، محمود عرب نژاد، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل عمومی کرمان همزمان با روز شهید به تصاویر شهدا مزین می شود، افزود: با همکاری شهرداری کرمان پلاکارد گرامیداشت این روز در تاکسی ها و اتوبوس های شهر کرمان نصب می شود.

وی هدف از این اقدام را تبیین روز شهید در جامعه بر شمرد و ادامه داد: باید با همکاری کلیه دستگاه ها روز شهید را در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه کنیم.