تاریخ : 1393,چهارشنبه 20 اسفند19:03
کد خبر : 32813 - سرویس خبری : اخبار

کاشت درخت به یاد 1000 شهید



رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان گفت: به ‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و روز درختکاری،برنامه کاشت 1000 اصله نهال به یاد 1000شهید شهرستان مسجد سلیمان، ۲۲ اسفند در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

غلامرضا سیاه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه خوزستان- اظهار کرد: با توجه به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری درخصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکریم شهدا و خدمت به خانواده‌های آنها، روز 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام روز شهدا نامگذاری شد.

 

وی با اشاره به برنامه‌های اداره بنیاد شهید مسجدسلیمان به این مناسبت گفت: با توجه به مقارنت روز شهدا با روز درختکاری، مقرر شد با همکاری شهرداری مسجدسلیمان، هزار اصله نهال به یاد هزار شهید این شهرستان با حضور خانواده‌ شهدا و عموم مردم کاشته شود.

 

سیاه‌پور ادامه داد: همچنین دیدار از خانواده‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مسئولان از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا در این شهرستان است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجدسلیمان با تقدیر از فرماندار و امام جمعه مسجدسلیمان گفت: باید از همه افرادی که بنیاد شهید را در راستای تکریم خانواده شهدا حمایت می‌کنند تقدیر شود، امیدوارم بتوانیم ذره‌ای از دینی که شهدا به گردن ما دارند ادا کنیم.