تاریخ : 1393,یکشنبه 24 اسفند19:10
کد خبر : 32940 - سرویس خبری : ورزشی

احتمال برخورد با بازیکنان پرسپولیس



کفاشیان در حاشیه مراسم نامگذاری مهمانسرای آکادمی ملی فوتبال به نام شهید رضایی مجد اظهار داشت: ما از مدتها پیش این موضوع را در نظر گرفته بودیم و مشایخی مسئول بسیج ورزش و بنیاد شهید پیشنهاد داده بودند که شهدای فوتبالی که بیشترین عنوان قهرمانی را داشته‌اند شناسایی و در مقاطع گوناگون از آنها تقدیر شود ما هم این موضوع را در هیأت رئیسه مطرح کردیم و تصمیم گرفتیم تا در ایام پایانی سال چنین نامگذاری را انجام بدهیم. امیدوارم برکت این شهید به مجموعه کمک کند و از آن بتوانیم استفاده کنیم به هر حال می‌گویند تلاش از ماست و برکت از بالایی که شهدا می‌توانند واسطه‌ای برای این کار باشند.

روز نو :

کفاشیان در حاشیه مراسم نامگذاری مهمانسرای آکادمی ملی فوتبال به نام شهید رضایی مجد اظهار داشت: ما از مدتها پیش این موضوع را در نظر گرفته بودیم و مشایخی مسئول بسیج ورزش و بنیاد شهید پیشنهاد داده بودند که شهدای فوتبالی که بیشترین عنوان قهرمانی را داشته‌اند شناسایی و در مقاطع گوناگون از آنها تقدیر شود ما هم این موضوع را در هیأت رئیسه مطرح کردیم و تصمیم گرفتیم تا در ایام پایانی سال چنین نامگذاری را انجام بدهیم.  امیدوارم برکت  این شهید به مجموعه کمک کند و از آن بتوانیم استفاده کنیم به هر حال می‌گویند  تلاش از ماست و برکت از بالایی که شهدا می‌توانند واسطه‌ای برای این کار باشند.

وی در خصوص در دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان قرار بوده کاپیتان‌های دو تیم وصیت‌نامه شهدا را بخوانند و همچنین بازیکنان با چفیه وارد میدان شوند اما کاپیتان سرخ‌پوشان از خواندن وصیت‌نامه شهید سرباز زده و بازیکنان پرسپولیس هم با چفیه وارد میدان نشدند گفت: قرار شده مشایخی پیگیر این موضوع باشد و به او مأموریت داده‌ایم تا این مسئله را مشخص کند متأسفانه او دائم در تهران است البته در بازی اهواز قرار است این مأموریت را انجام بدهد به نظرم اگر اقدام از روی عمد صورت گرفته باشد کمیته انضباطی شدیداً با این موضوع باید برخورد کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا در آینده هم برنامه‌ای برای تقدیر از شهدا خواهند داشت گفت: ما برنامه‌ای در نظر گرفته‌ایم که شهدای ایلام را که در بازی فوتبال تمامی حضار در 15 اسفند ماه شهید شدند را گرامی بداریم و روزی را به نام آنها نامگذاری کنیم. با همکاری بنیاد شهید برنامه‌ریزی خواهیم کرد که این مراسم با حضور مربیان بیشتر و بازیکنان برگزار شود شما دیدید که در مراسم امروز وصیت‌نامه شهید رضایی مجد قرائت شد که دو صفحه بود اما به اندازه یک کتاب درس داشت. همه باید بدانیم که همه چیز بازی و فوتبال نیست ما به شهدا نیاز داریم و خوشحالم که در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) این نامگذاری انجام شد.

کفاشیان در مورد اینکه آیا دیدار دوستان ایران و ایتالیا با توجه به اینکه فرصت 10 روزه‌ای برای پرداخت هزینه این بازی در نظر گرفته شده بود به پایان رسیده است گفت: بحث فرصت 10 روزه برای پرداخت پول نبوده بلکه ما خواستیم اطلاعات دقیقی به دست آوریم با توجه به اینکه کی‌روش اعتقاد زیادی برای برگزاری بازی با ایتالیا نداشت ما این مذاکرات را متوقف کردیم. سرمربی تیم ملی معتقد بود که باید با تیم‌های قدرتمندی بازی کنیم که به نفع تیم ملی ایران باشد تیم‌هایی که در حد بالا باشند و اگر می‌خواهیم هزینه بالایی انجام دهیم از لحاظ فنی به درد ما بخورد.

وی افزود: ما نظر کارشناسی خود را دنبال خواهیم کرد و تصمیم لازم را در این زمینه می‌گیریم. کی‌روش معتقد بود می‌توانیم با همین هزینه بالا با دو، سه تیم توانمند از لحاظ فنی بازی کنیم به همین دلیل هم ما این مذاکرات را متوقف کردیم فعلاً جواب منفی به آنها ندادیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اختلاف او با وزارت ورزش منجر به عدم پرداخت بودجه سال 94 نخواهد شد گفت: ما در مورد بودجه سال 94 تفاهم لازم را انجام داده‌ایم اگر آنها هم مرا به مراسمی دعوت نمی‌کنند اما کارهایمان را با برنامه پیش می‌بریم می‌بینید که مدیر کل فرهنگی وزارت ورزش هم در این جلسه حضور دارند و در سال جدید به دنبال برطرف کردن این مسائل هستیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شما مچ وزارت ورزش را زمین زده‌اید تصریح کرد: زورمان به این حرف‌ها نمی‌رسد هر چه وزیر ورزش بگوید ما همان را انجام می‌دهیم کوچکتر از آن هستیم. اگر در مورد این مسائل صحبت کرده‌ایم دلم برای وزیر تنگ شده بود که او را ببینم.