تاریخ : 1394,سه شنبه 11 فروردين15:57
کد خبر : 33205 - سرویس خبری : اخبار

بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس



بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت 12 فروردین:

مبارک باد بر ملت شریف ایران، تحقق وعده الهی، تشکیل حکومتی که در آن تبعیض نژادی و مذهبی،جایگاهی نداشته و همواره سعی در برپایی عدالت دارد.

12 فروردین روزی است که مردان و زنان غیور ایران زمین با وحدت و انسجام وصف ناپذیر ، بصیرت مندانه پای صندوق های رای حاضر شده و با رای "آری" خود رشته های وابستگی فرهنگی و اقتصادی به غرب را با اتکال به خداوند متعال گسستند و مشتی محکم بر دهان استکبار و  طاغوتیان کوبیدند...

روزی که زنان این دیار همگام با دلیر مردان ، اعم از مسلمان و غیر مسلمان ، به میدان آمدند و با ظهور شخصیت واقعی خود، پایه های حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان را بنیان نهادند.

آری این روز، روز جمهوری اسلامی است؛ روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی ، روزی که بفرموده معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) "سرتاسر مملکت با شوق و شعف و عشق و علاقه به صندوق ها هجوم آورده و رأی مثبت خود را در آن ریخته و رژیم طاغوتی را برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن کردند"

براستی که زنان تاریخ ساز ایران همچو مردانشان در این روز برائت از مشرکین را رقم زدند و در سال های پس از آن چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در عصر حاضر ، غیورانه از جمهوریت و اسلامیت حکومتشان دفاع کرده و جان و مال و فرزندان و همسران خود را فدای دین و انسانیت کردند؛ و این پیروزی جز با مدیریت و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) و خلف صالحشان امام خامنه ای(حفظه الله) میسور نیست .

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن تبریک این عید بزرگ به ملت فهیم و انقلابی ایران ، امسال نیز همچون سال های گذشته در راه اطاعت از نایب بر حق حضرت ولی عصر (عج) گام برداشته و با همدلی و همزبانی با دولت محترم از هرچه نفاق و استکبار و ظلم در داخل و خارج از کشور برائت جسته و  تلاش خود را برای  اعتلای پرچم اقتدار ایران در قله های مرتفع فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و.... مضاعف می نماید.