تاریخ : 1394,چهارشنبه 12 فروردين13:57
کد خبر : 33220 - سرویس خبری : ادبیات ایثار و شهادت

تولد من بر همه شما مبارک!


تولد من بر همه شما مبارک!

فاش نیوز - امروز 12فروردین ، روز تولد من است. شاید باورتان نشود ،من دراین روز دو بار به دنیا آمده ام. یک بار از مادری مهربان دریکی از روستاهای ایران اسلامی و یک بارهم به عنوان یک مسلمان از مادری بنام ایران! اولین تولدم را به یاد ندارم وهیچ خاطره ای هم از آن درذهنم نیست. می دانم که مثل همه دیگران بوده ،با ونگ ونگ گریه و با چشم بسته. به همین سادگی. اما دومین تولدم را خوب به یاد دارم. درآن روز با شکوه و به یادماندنی که خاطره هایش تا واپسین روز ها از ذهنم پاک نخواهد شد من با چشم باز وبا قابلگی طبیبی مهربانتر از هرمادری به دنیا آمدم و نه تنها خودم که همه مردم ایران وخیلی از مردم دیگر کشورهای جهان نیز با شادکامی این روز را به جشن وپایکوبی پرداختند.

روز12 فروردین تنها روز تولد من نیست بلکه روز تولد همه مردم ایران و مسلمانان دنیا و حتی همه مردم حق طلب و رنج کشیده جهان است. حتی اگر خیلی ها روز تولد خود را هم به یاد نداشته باشند این روز روز تولد آنان است چه بدانند وچه ندانند . چه بفهمند و چه نفهمند. مثل آسمانی که برفراز سرهمه ما ست ،چه ببینیم وچه نبینیم ، چه بخواهیم وچه نخواهیم.

من و همه آنانی که دراین روز بهاری چشم به دنیایی تازه گشوده ایم بدون درنظر گرفتن سال تقویمی عمرمان به سنین بلوغ خود رسیده ایم. قد رشید متولدین 12 فروردین امروز چشم نواز همه مردم زیبا پسند دنیا شده و همگان رشد وبالندگی این جوان رشید و رعنا را با شور وشوق و امید وآرزو نظاره گرند.

اینک ما متولدان 12فروردین روز بزرگ جمهوری اسلامی را که روز تولد همه ماست گرامی می داریم و دروصف آن می خوانیم:

ای دفتر حسن تورا فهرست خط وخال ها

تفصیل ها پنهان شده درپرده اجمال ها

"بهروزساقی"


کد خبرنگار : 19