تاریخ : 1394,شنبه 15 فروردين17:57
کد خبر : 33308 - سرویس خبری : اخبار

انتصاب معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت



نماینده ولی فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی، حجت‌الاسلام سیدمهدی فقیهی را به عنوان «معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی به این شرح است:

 

حضرت حجت‌الاسلام جناب آقای سید مهدی فقیهی

 

سلام‌علیکم

 

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جناب‌عالی را به‌عنوان «معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» منصوب می‌نمایم.

 

بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث آکندن عطر شهادت در کل جامعه و زنده نگه‌ داشتن یاد شهیدان و حفظ و تقویتشان و جایگاه الگوهای عینی عرصه جهاد، ایثار و شهادت و نهادینه شدن راه شهیدان می‌شود.

 

امید است با سرلوحه قرار دادن فرمایشات حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در جهت حفظ و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و رعایت اصول حاکم بر دولت تدبیر و امید در جهت توسعه این فرهنگ والا و اجرای ماده ۶۳ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان در اداره دبیرخانه و پشتیبانی علمی، پژوهشی و خدماتی از شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، این رسالت عظیم و مهم را محقق سازید.

 

توفیق جناب‌عالی را در خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

 

سید محمدعلی شهیدی

 

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت