تاریخ : 1394,یکشنبه 16 فروردين13:47
کد خبر : 33343 - سرویس خبری : اخبار

فرزندان ایثارگران پیشگام باشند



مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه اخلاق مداری، رمز موفقیت و راه رسیدن به پیشرفت است، گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران در همه مسائل باید نسبت به دیگران پیشگام باشند.

به گزارش «ایثار»، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز در گردهمایی 58 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر جدید الاستخدام محیط زیست استان که درساری برگزار شد به سیزده جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران معظم شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: تجلیل و تکریم از مقام والای مادران و همسران مکرم شهدا از سوی همه آحاد جامعه ضروری است.

رضایی؛ خطاب به فرزندان شاهد و ایثارگر، گفت: همان طوری که پدرانتان جانشان را در جهت استقرار حکومت دینی و اخلاق مداری فدا کردند شما نیز در تمامی اموربر مدار اخلاق حرکت کرده و در این مسیر از هیج کوششی دریغ ننموده و با صلابت تمام در راه رسیدن به پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور گام بردارید و این چیزی است که شهدا و ایثارگران از ما انتظار دارند.

وی گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران در همه مسائل باید نسبت به دیگران پیشگام باشند و با بروز توانمندی، درجات و مراتب شغلی خود را ارتقا دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان از مسئولین اداره کل محیط زیست استان به دلیل جذب فرزندان شاهد و ایثارگر تقدیر و تشکر کرد.

مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تبریک به نیروهای جدید الاستخدام و خانواده های آنان، وظیفه این عزیزان را نسبت به سایر کارکنان سنگین تر و مهم تر دانسته که نیازمند تلاش و کوشش بیشتری از سوی این افراد است.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم سوگندنامه از سوی حاضران قرائت شد.