تاریخ : 1394,یکشنبه 16 فروردين14:15
کد خبر : 33347 - سرویس خبری : اخبار

قلم ناتوان است



سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار در دیدار از مادران و همسران شهدا، گفت: مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آنها را ندارد.

  به گزارش «ایثار»، علی کردی سرپرست  بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار  با حضور در بیت شهیدان سرافراز، ناصر بیرجندیان و اینانلو در شهریار از خانواده این عزیزان تجلیل کرد.

کردی گفت: مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم  توانایی نوشتن آن نیست و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد. آنان با صبر و استقامت خود دشواری ها را تحمل کردند و هم اکنون نیز در تمام عرصه های مختلف کشور حضوری پررنگ دارند و دیگر بانوان کشور را پیوسته به این حضور تشویق می کنند.

همسران شهدا هم با تربیت یادگاران همسران خود آنها را برای انقلاب و دوران شکوفایی این سرزمین آماده می کنند چه بسا همسرانی که خود دارنده رتبه های علمی و سیاسی در کشور هستند و فرزندان آنها هم با الگو گرفتن از پدران شهید خود در شکوفایی کشور سهیم شده اند.

این مادران و همسران از نسل جدید و بانوان کشور انتظار رعایت عفت و حجاب خود را دارند و انتظار دارند تا هنگام ظهور حضرت ولی عصر(عج)، انقلاب، که امانت ارزشمندی است به نحو شایسته ای با اطاعت از ولایت و حرمت خون شهدا حفظ و نگهداری شود.

گفتنی است در این دیدار سرهنگ یامینی فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شهرستان شهریار وحجت الاسلام حیدری رئیس امور مساجد شهرستان شهریار حضور داشتند.