تاریخ : 1394,یکشنبه 16 فروردين15:13
کد خبر : 33355 - سرویس خبری : اخبار

دیدار با خانواده شهدای شهرستان گچساران



رییس بنیاد گچساران گفت: دفاع از ولایت سفارش همیشگی شهیدان است و همه باید از ولایت و نظام دفاع کنیم.

به گزارش «ایثار»، سیروس باوی دردیدار با خانواده شهدای شهرستان گچساران، اظهار داشت: هدف از دیدار با خانواده شهدا این است که نام و یاد آنان فراموش نشود و درس ایثار، اخلاص، فداکاری و زیر بار ذلت نرفتن را از شهدا بگیریم.

 وی افزود: شهدای ما درس شهادت را از سالار شهیدان گرفته‌اند که هرگز زیر بار ذلت نرفتند و همه دارایی خود را در راه اسلام فدا کردند و امام حسین(ع) حتی فرزند 6 ماهه‌اش را در این راه نثار کرد پس ماندگاری و بقای اسلام مدیون خون امام حسین(ع) و فرزندان و یاران آن حضرت است.

 باوی با بیان اینکه نباید سفارش‌های شهدا را از یاد ببریم، اضافه کرد: دفاع از ولایت سفارش همیشگی شهیدان است و همه باید از ولایت و نظام دفاع کنیم و سفارش دیگر آنان که حفظ ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب و عفاف است را به کار ببندیم زیرا اطمینان داریم با حفظ ارزش‌ها و حجاب نیز می‌توان مراتب و مدارج علمی را پیمود و حجاب مانع پیشرفت نیست.

وی با اشاره به اینکه برای دین تبلیغات لازم انجام نشده است، گفت: مردم منطقه ما نسبت به مبانی دین پایبند هستند اما باید بدانیم که برای شهدا و ارزش‌ها سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم که می‌توان بااین دیدار ها مروج فرهنگ ایثار وشهادت باشیم.

رئیس بنیاد گچساران در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و این انقلاب و نظام به پشتوانه خون و ایثار شهیدان توانست شکل بگیرد و تداوم پیدا کند که ملت ایران هرگز این خون‌ها و ایثار شهیدان را از یاد نمی‌برد.