تاریخ : 1394,یکشنبه 16 فروردين17:27
کد خبر : 33365 - سرویس خبری : اخبار

بودجه کانون های فرهنگی شاهد



خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در حال رایزنی با مجلس برای افزایش بودجه فرهنگی بنیاد هستیم گفت: کانون های فرهنگی شاهد و ایثار در دانشگاه ها راه اندازی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره ی اولویت های فرهنگی سال 94 بنیاد گفت:امسال دانشجویان و دانش آموزان ساماندهی بهتر می شوند.

وی افزود:تعداد 170 دانشجو شاهد و ایثارگر داریم  که در تلاشیم هسته های کانون فرهنگی را در دانشگاه ها فعال کنیم و برای راه اندازی کانون های فرهنگی از ظرفیت دانشجویان بهرمند خواهیم شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد:یکی دیگر از فعالیت های ما تقویت تربیت بدنی خانواده های شاهد و ایثار گر است چراکه سن اکثر خانواده ها رو به کهولت است لذا باید بحث سلامت و تربیت بدنی تقویت شود.

وی ادامه داد:سال گذشته نتوانستیم بودجه خوبی را به در حوزه تربیت بدنی به استان ها تخصیص دهیم اما امسال درتلاشیم تا بودجه این حوزه افزایش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین موذنی بیان کرد:بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال 94 رشد خوبی نداشته است اما با کمیسیون فرهنگی مجلس در حال رایزنی هستیم تا این بودجه افزایش یابد.