تاریخ : 1394,دوشنبه 17 فروردين13:15
کد خبر : 33385 - سرویس خبری : اخبار

اعزام کاروان‌ها به مناطق غرب



خبرگزاری تسنیم: مدیر روابط عمومی باغ‌ موزه دفاع مقدس از آغاز هشتمین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان‌نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی غرب کشور در شهریورماه خبر داد.

اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی باغ‌ موزه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از آغاز هشتمین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان‌نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی غرب کشور در شهریورماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: اعزام کاروان‌ها در شهریورماه صورت می‌گیرد و ثبت‌نام افراد برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور یک ماه پیش از آغاز اعزام‌ها یعنی در مردادماه اتفاق می‌افتد.

مدیر روابط عمومی باغ‌ موزه دفاع مقدس ادامه داد: ثبت‌نام توسط معاونت‌های اجتماعی شهرداری‌های تهران و امور ایثارگران مناطق مختلف تهران صورت می‌گیرد.

رضوانی در خصوص تعداد کاروان‌های اعزامی به مناطق غرب کشور توضیح داد: تعداد زائران و کاروان‌هایی که اعزام خواهند شد قابل پیش بینی نیست، اما قطعا ظرفیت پذیرش زائر در اعزام به غرب کشور کمتر از اعزام به جنوب کشور خواهد بود.

وی افزود: برای مثال هر کاروان در اعزام به مناطق جنوبی کشور 450 نفره بود، اما در غرب کشور چیزی حدود 300 نفر خواهند بود. شرایط و محل اسکان در این مناطق با محدودیت‌هایی مواجه است که نمی‌توان تعداد زیادی را اعزام کرد.