تاریخ : 1394,سه شنبه 18 فروردين13:32
کد خبر : 33450 - سرویس خبری : اخبار

پربازدیدترین یادمان‌های کرمانشاه



به گفته مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه یادمان مرصاد و شهدای قصرشیرین بیشترین زائرین را در ایام نوروز امسال داشتند.

علی یوسفی راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، گفت: نوروز امسال بیش از 150 هزار نفر از زائرین راهیان نور از سراسر کشور از زیارتگاه‌ها و یادمان‌های استان کرمانشاه بازدید کردند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 10 هزار نفر رشد داشته است.

 

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه میزان حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دارای رشد قابل توجه نسبت به سال های گذشته است، گفت: یادمان مرصاد و شهدای قصرشیرین بیشترین زائرین را در ایام نوروز امسال داشتند.

 

یوسفی راد با بیان اینکه حضور بیشتر کاروان‌ها و زائرین به صورت خانوادگی و با استفاده از خودروهای شخصی تفاوت اصلی کاروان‌های راهیان نور با سالهای گذشته است، گفت: این اتفاق نشان از فرهنگ سازی صورت گرفته در جامعه دارد.

 

یوسفی‌راد اشاره‌ای هم به اعزام اقشار مختلف مردم استان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب داشت و گفت: در ایام نوروز امسال بیش از 2500 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.