تاریخ : 1394,سه شنبه 18 فروردين14:05
کد خبر : 33454 - سرویس خبری : اخبار

حل مشکلات جانبازان



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: اگر همه امکانات کشور بسیج شوند نمی‌توانیم مشکلات جانبازان را مرتفع کنیم اما باید با تمام توان و نیرو در جهت خدمت‌رسانی به آنان تلاش کنیم.

داود مدیرفلاح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در جامعه اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های شهدا زمانی که ایران اسلامی مورد تهاجم قرار گرفت، در راه حفاظت از اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود دست شستند و در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حاضر شدند.مردم ایران به خوبی می‌دانند که اگر این ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود امروز ایران در آرامشی که اکنون دارد به سر نمی‌برد و افتخاراتی که امروز در عرصه‌های مختلف و سطح بین‌المللی خلق می‌شود، مرهون خون پاک این عزیزان است.

 

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم آن‌ها وظیفه آحاد مردم به ویژه مسئولین بوده و باید همواره در جهت خدمت‌رسانی بهتر و رفع مشکلات احتمالی این عزیزان تلاش کنیم.

 

مدیرفلاح با اشاره به اینکه اگر سیره رفتاری شهدا در جامعه پیاده شود ثمرات مثبتی در جامعه مشاهده می‌شود، ادامه داد:تبیین جایگاه شهدا و ایثارگران در جامعه بسیار حائز اهمیت است چرا که شهدا با الگوپذیری از قیام ابا عبدالحسین (ع) پا به میدان عمل گذاشتند و این فرهنگ در جهت تربیت فرزندان و آحاد مردم جامعه مؤثر است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه از ضرورت رفع نیازها و مشکلات جانبازان و خانواده‌های آنان سخن به میان آورد و تصریح کرد: مسئولان ادارات و ارگان‌ها خود را موظف به خدمات‌رسانی مطلوب به ایثارگران و جانبازان بدانند.

 

وی در پایان سخنان گفت: مسئولان با دیدار جانبازان علاوه بر اینکه از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا می‌شوند با روحیه مضاعف برای خدمتگزاری پا به میدان می‌گذارند.