تاریخ : 1394,سه شنبه 18 فروردين18:36
کد خبر : 33475 - سرویس خبری : اخبار

بزرگداشت شهید صیاد شیرازی و 110 فرمانده شهید



رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان شهید نیروهای مسلح از برگزاری هفدهمین سالگرد این شهید والامقام در پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح امیرسرتیپ محمدحسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل با اعلام خبر فوق اظهار داشت. مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سپهبد علی صیاد شیرازی و 110 فرمانده شهید نیروهای مسلح با حضور خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان سرافراز، فرماندهان و مسوولان لشکری و کشوری و مردم شریف ساعت 10 صبح پنج‌شنبه 20 فروردین ماه در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

 

وی افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ایثارگری و فداکاری‌های این عزیزان کاری نیکو و پسندیده است و باید با تشریح و تبیین رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آنان در این گونه مراسم در انتقال فرهنگ عظیم و ارزشمند جهاد و شهادت به جامعه و به ویژه نسل جوان تمام سعی و تلاش خود را به کار بریم.

 

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان از عموم مردم قدرشناس و فهیم تهران و بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان سرافراز دعوت کرد تا در راستای تکریم و تجلیل مقام شامخ شهیدان گرانقدر در این مراسم حضور یابند.