تاریخ : 1394,سه شنبه 18 فروردين19:12
کد خبر : 33480 - سرویس خبری : اخبار

مسابقات قرآن خانواده‌های شاهد و ایثارگر



گروه فعالیت‌های قرآنی: ۳۲۰ شرکت‌کننده در مرحله استانی بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علی حمادی، مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه مرحله شهرستانی بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خوزستان 8 اسفند 93 برگزار شد، گفت: این مرحله از مسابقات قرآن در 10 شهرستان از خوزستان برگزار شد.

وی گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، تفسیر و مفاهیم و در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شد.

مسئول دارالقرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با بیان اینکه پس از اعلام نتایج، 320 متسابق به مرحله استانی بیست و هفتمین مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر راه پیدا کردند، گفت: این مرحله از مسابقات اردیبهشت برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، مسابقات قرآن کریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر با هدف تفکر و تدبر در قرآن کریم و مفاهیم آن، توسعه و نشر معارف اسلامی، نشر تعالیم ائمه معصومین(ع) و حضور ایثارگران در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‎‌شود.